// -->

17.7.06

 
Tere kallid huvilised, üle mõne aja panen üles kraami. Head uurimist. Ja kui meeldib kommenteeri ka ja kui ei meeldi siis kommenteeri ka. A kui on suva, siis vaata mujale.


Ah, mis sa töinad!
Ikka ja jälle satun ma Tammsaare parki tulistama.


Emaarmastus
Tartus mulle meeldis, ma isegi vist hakkasin Tartut armastama. Nii palju üllatusi, rõõmu ja ebatavalisust. Mudu käisin seal Plink Plonki pärast.


Plin-Plonk heinategu.
Varsti panen suuremal hulgal murufestivali pilte siia üles, peab veidi kannatust varuma...suvi ikkagi.

Comments:
pildid on head nigu alati.
 
danke:)
 
Alati kui ma kuulan head muusikapala, kirun ma oma vanemaid, et nad ei pannud mind muusikakooli. Nüüd siis vaatan su pilte ja ei jõua endale ette heita, et lapsepõlves jäi raamat "pildistamine, see on imelihtne" läbi lugemata.

Palun ütle, et tegelikult on asi ainult kallis tehnikas ja annet polegi vaja.:)
 
ma kohe kimbatuses nüüd. sest kui ma huviga jälgisin Rein Purpuri seikluseid Euroopas ja mujal maailmas, mõtlesin et oskaks ka ennast kirjalikul viisil nii huvitavalt väljendada :) eks kõik asjad nõuavad harjutamist ja aega. aga samas vist peab ka olema mingi eeldus või talent või kuidas iganes seda nimetada. eks iga inimese jaoks oma erioskus :) tehnika on pigem vahend, nagu Sinulgi on vaja arvutit et teksti toksida, mida parem arvuti ja kiirem nett seda mugavam ja rõõmsam on tekstitada ning seda parem teine tuleb. jään huviga raamatut ootama ja kui raamatu jaoks pilte vaja teha siis olen valmis aitama :D igatahes tänan komplimendi eest, ei osanud kohe oodata nii kuulsalt ja tähtsalt tegelaselt kiitust :)

Aron
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?