// -->

30.8.06

 

Kaks tükki ootavad
Sain rõõmustava kirja Railspottingu korraldajatelt. Nimelt võib minu pilti või pilte näha alates homsest Viru Keskuse 2. korrusel rippumas. Panen siis võimalikud kandidaadid kõik üles, et jumala eest üllatust ei oleks :D aga seal on palju teisi autoreid ka, lähen isegi uurima:)


Üks ainus ootab
See pilt on täitsa tehtud mõttega saata ta konkurssile. Ega ei kujuta kohe ettegi millised või milline seinale on pandud. ja kas on 1 või on 2 või 5 pilti üleval.:)


Nõmme jaam läheb õhtule
Nojaah, see klassikaline pilt, isegi kunagi juba plogis mul olnud üleval.


Vanem piilub, noorem mukib.
Vot sellest pildist oli mul blogis üles pandud üks osa ainult:) see tüdrukuga osa, nüüd siis näeb kogu pilti kah:P


Iga sünnipäev saab kord otsa
Ja see pilt oli ka konkurssi mõttega tehtud, aga mitte lavastatud eks :D. Millise neist sina näituse seinale paneksid?

Comments:
tubli :D
 
sa ka tubli. põnevad pildid olid tehase seintel:) ma isegi kogematta toetasin pea vastu kaelkirjakukarva seelikus tagumikku :D nii pehme :D
 
Väga sinulikud pildid. Sots cämp :P
Homme näeme ja mõistatame teineteise pitle siis ;)
 
kui mina kirja ei saanud, siis järelikult minu pilte pole vast oodata...
 
oli pehme jah :P
 
mm jaa, alati on ea pea tagumiku peale puhkama panna :D kindlasti on juba müügil tagumiku kujulised padjad.
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?