// -->

18.10.06

 

Fakte viimase reede kohta.


Kaarel
Selle noorhärraga me tavaliselt ripume kontsertitel ja perhvoomansitel. Selline ilusate silmadega eksju.

Karastavad joogid
See tore neiu müütas meile jooke ja jäädki sai lisaks.

Äkshõn
Aga tema üritas mul pükse jalast ära tõmmata - püksirihm on mul hea. (Siiski nii ei olnud, asi on selgitamisel)

Melodija
Öösel peale Kinomaja sattusin Juuksurisse, kus olid Ott ja Lauri-Dag, VHK aegadest. Nendega läksime pärast Juhani juurde teed jooma ja mänguasjadega mängima.

Juhani juures.
Juhanist pilti ei ole, hämar oli. Aga ta on üks andekas tegelane, eriti kena oli Entel Tenteli töötlus.

Comments:
ehee, kift :D Aga kas see mustvalgel pildil ei ole mitte Trubetsky tütar?
 
loogiline oleks eksole. ei pole sellist infi, peab küsima ta käest. sa vist tead midagi mida ma ei tea :P
 
Rokenroll!

Noorhärra Kaarel näeb välja nagu prohvet =)
 
Niinii, millal sinu film siis ilmutatud ja skännitud saab:P

Kaarel tegelikult ongi prohvet,tema nägi juba ammu, et Juuksur on tõotatud maa - Inglid laulavad, kõigil on hea ja taevaõlu langeb põrandale.
Ma olen vähem prohvet, aga ka natukene. Ma ennustan et varsti juhtub midagi:D Küll te näete veel!
 
miks sa siis pipardasid ja tüdrukuga kaasa ei läind? :D
 
muig, ma ei teadnud et kontsertsaalis pükste alla sikutamine tähendab tänapäeval kaasa kutsumist :D
 
:)
oled sii nii kuum mees, et naised sul juba tantsupõrandal pükse jalast rebivad
:D
 
:) ull lugu küll
 
Hahaha! Alatu laim,
Reginleif T. polnud see kes sul pükse üritas maha tõmmata ;P
 
ahsaa, raisk, see olid sina hoopis jah :D seda ma arvasingi :P
 
tundub, et sul on lööki nii naiste, kui ka meeste seas. :D
njaa...
 
ma arvan et otsad on veel lahtised, asi on selgitamisel. kes ikkagi soovis mu pükse eemaldada...
 
mina olengi prohvet ja tõmban teil kõigil püksid maha.
 
Skandaal. kindlasti suudab prohvet pükse eemaldada vaid neile pilku visates. Püksiprohvet. Suudab ennustada mis on peidus pükste taga:D
 
Kaarli hambad ka metallpükste peale hakkavad? :D Okeiokei, AITAB!
 
aga kuidas su pildid alati nii ruuuuuuuumilised on ma aru ei saa!
:)
ilusad
 
ruumilisust vist annab tekitada teatud ühtepidi jooksvaid jooni kompositsioonis kasutades ja hiljem arvutis kontrastiga mängides :P

aga tänan :)
 
teine asi,mis ruumilisust annab on pildile jättes lähedala ja kaugel olevad asju, pluss muidugi teravussügavus. :)
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?