// -->

13.11.06

 

Varastati ära...


M & M
Õnnetute kokkulangevuste ja ühe värganäo tõttu jäin mina Mutant Discol, Von Krahlis, ilma oma fotokotist, mis sisaldas välku ja 50 mm objektiivi. Õnneks fotokaga olin ametis sel momendil. Kõiksugused jamad tahavad ikka korraga kaela tulla. Ühesõnaga saadud kahju on 5000 eegu kanti ja arvestades planeeritud kulutusi detsembris-jaanuaris on seis kolenigel.
Jõuangi mina järgmise huvitava palveni, et kindlasti on blogilugejaid kellele meeldivad mu pildid ja tahavad panustada bloogi kvaliteetsesse jätkusuutlikusse :P
Igasugune kopikas aitab:)

Kontonumber 10010099114013 - Aron Urb

Heldeid inimesi pean meeles läbi fotode:)

Seniks aga võib vaadata tol samal õhtul tehtud pilte:
http://orants.planet.ee/mutant

Comments:
ilus pilt. Ning mul on siiralt hea meel, et vähemalt kaamera alles jäi :)
 
tähh:)

ega kaamerat juba on raske mult kätte saada, see on mul kehaosa :D
 
palju pappi juba kogund oled?
kas varsti saad 5D? :P
 
võin nii palju kommenteerida et seis on null :)
selle eest saan koduriiulilt Smena võtta :P
ega eestlasel raha ple, nagu minulgi :P
 
:)
eestlastel on ikka raha,vt mis autod tänavatal sõidavad, iseasi mille peale inimesed seda raha kulutatavad. :D
Selleks, et keegi saaks pidudel klõpsida? :)
 
..räägib risto,kes ostaks endale esimesel võimalusel ferrari.
 
jaguari ostaks, sa ka ei tunne mind :P
 
no pohimote on sama!
 
saad sota
ja palu häid soove
 
Muide, sajaga muhe blogi Sul. Tervita seal kõiki, kes teavad mind veel

Ahjaa, sotat ei saatnud, said kaheksa kümpi. Sorry SORRY , palgapäev ja need muud sõnad
 
juhhaidii sa virtuaalne kummitus, oleks tore kunagi silmapidi ka näha jälle. nagu ma mõistan siis sa meisterdad kirjatükke Rakvere kandis või kudas :)ja ikka tervitan, kõiki keda me tunneme. tänud toe eest ka, varsti peaks uusi pilte ka tulema akkama jälle, vaatame mis aparaat annab mulle.
 
kuidas Suukiga lood? :)
 
nüüd eestis tagasi ja iga päev mõtlen selle peale:P üritasin msnis konnektida ka suga, igatahes mul on olemas kaanekujunduse idee ka juba, et ma võin lubada seda näiteks reedeks, võin sul tööjuurest lõuna ajal läbi astuda ja edastada :)
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?