// -->

6.12.06

 


Fotograaf Suur

Täna oli asjalik ja tegus päev. Möödaminnes sai Ka-ga Kuku kohvikus Kalju Suurega vesteldud. Eriti osavalt õnnestus mul tema lauale jätta raamat, mille ma just ostsin temalt. Eks näis kas õnnestub kätte saada, õnneks on telefoninumber olemas :P

Igatahes aeglane valss on tiba raskem tants kui rumba, seda ma võin öelda.  Täna oli pea liiga laiali ja suured keskendumisraskused.
Üks huvitav inf veel, teoorias pean 3. jaanuariks näituse kokku panema- eks hakkan pilte sorteerima.

Comments:
lahe pilt

Ja minu lemmiktants on muide inglise valss, selline aristokraatne teine

Kuna Maara blogisabasse kommi jätta ei saa, õtle talle edasi, et ta on armas. Minu poolt, mitte enda poolt, aga luban sulle ka viimast.

Muide, kas sa Karupoja lugu mäletad. Sellest tuleb nähtavasti raamat.

Ikka Sinu
A
 
kas sa aristokraatide anekdooti tead?:D

oh ikka mäletan seda lugu, võiks öelda et see on minu elu mudel olnud :D karupoeg kes läks ikka oma teed ja ei hoolinud sellest mida teised mölisesid kõrval:) vähemalt midagi sellist ma mäletan :) igatahes hoia silmad lahti, kui fotonäituse avamiseks läheb siis annan blogis ka teada.

Ka A.
 
Mina mäletan ka karupoja lugu. Paar aastat tagasi veel saatsin seda mitmele inimesele lugemiseks.
Aga Andry, mu bloogi peaks ikka igaüks saama kommentaarida.
Ja aitäh armastervitamast.
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?