// -->

19.1.07

 

NAFTA


Fanta!
Eile käisin NO99-s vaatamas etendust nimega "Nafta!". Eriti hea oli see osa kus Ansip ütles videolõigus, et ta loodab et fossiilseid kütuseid jätkub veel tuhandeks aastaks, nuta või naera. Ansip võiks natuke globaalse soojenemisega tutvuda ja siis edasi rääkida. Igatahes fantastiline lavastus ja näitlejateparaad, eriti märkimisväärne ikka Mirtel Pohla, minu lemmik :)
Siinjuures soovitan kõigile filmi An Inconvenient Truth , kohustuslik! :)
Aga nüüd ma lähen poliitiliseks ja soovitan kõigil Rohelisi valida :). Kasvõi iseseisva riigi suhtes oleks alternatiivenergiad olulised, eriti kui jälgime mis viimasel ajal sise-ja välispoliitikas toimub.
Igatahes keskkonnaprobleemid ei kao, kui neid eitada, vaid tuleb midagi ette ka võtta.

Comments:
Ma olen tavaliselt üsna mittepoliitiline, aga roheliste pooldamises ühinen ma sinuga kindlas usus ja teos.
 
hea kuulda :)
 
Mhmh, mina roheliste partei liige, soovitan ka meid. :)
 
olgugi, et sinu viide, sellele et Ansipi avaldus on totter, on igati õigustatud, ei leia ma, et globaalne soojenemine ning fossiilsete kütuste otsa lõppemine nüüd nii väga otseselt seotud oleks.

ja see Al Gore film on tõesti hea. USAs on see mõnel pool keskkoolides lausa kohustuslik.
 
no ikka väga otseselt on seotud ju:)
kui fossiilse kütuse põletamine ära lõppeb, lõpeb ka selle osa panuse andmine globaalsesse soojenemisse.
 
ehk siis on eriti haige just loota fossiilse kütuse peale, kui samas peaksime just seda vähendama suurel määral, et see nagu mu point :)
 
Kas sa pole kuulnud teooriaid, et fossiilsed kütused ja globaalne soojenemine ei ole üldse üksteisega seotud.Et nad on samapalju seotud kui tühi kõht ja sügelev tagumik,kõht läheb ikka aegajalt tühjaks.
Et see on maakerale omane aegajalt soojemaks ja siis külmemaks minna. Nt 1925 jaanuaris on praegune jaanuari soojarekord +10 kraadi.
Aga eks nende asjadega ole, et kes veenvamalt räägib, seda usutakse. :D
 
irw,
sel juhul risto pead sa vaatama filmi mis ma just oma postituses soovitan:) need nö. teooriad on levitatavad nende firmade poolt kes äritsevad fossiilsete kütustega:) just hetk tagasi küsisin ühelt teadusega tegelevalt sõbralt mis põhjustab globaalset soojenemist;) nii et ma usun teda rohkem kui sinu "kuuldud" teooriaid.
igatahes sinu jutt on naeruaaluseks tehtud täpselt selles samas filmis, tule mu juurest läbi ja annan sulle selle filmi;)
 
mina valin ka zeljonõid
 
muig, varsti on nii et ma ei tunne kedagi kes ei vali rohelisi :P
ja see on hea.
 
Aga näe kui teha statistikat siin sõna võtnute järgi siis võiks arvata, et Roheliste valijate protsent on üsna korralik. Huvitav, kui palju neid siis tegelikult lõpuks valib. Millegi pärast võib oletada, et (vähemalt) meie põlvkond on sellest senisest poliitjamast nii tüdinenud, et loodabki nüüd uuele jõule nimega Rohelised. Kas sa Aron tunned näiteks kedagi omaealist, kes valiks Edgarit või Villut? Mina ei küll tea.
 
jah, kui ma võtaks oma tutvusringkonna, siis selle järgi peaks Rohelised valimised kinni panema:) aga nii see kindlasti ei saa olema. oluline on, et tuleks piisavalt hääli, et saaks riigitasandil juba midagi mõjutama ja suunama hakata. See, et ma tüdinenud senisest poliitikast, on jah ka üks põhjuseks miks neid toetada, aga ikka oluline faktor on keskkonna keskne mõtlemine.
 
Kusjuures mulle see tykk v2ga ei meeldinudki, liiga "sh6u" oli ta vist, ja asi on sellesm6ttes ainult minus. V6i selles et tegu oli esilinastuse eelse.. mingi va asjaga (praproov?) :P
Ja selles et ta nii m6negi kylje pealt meenutas liigagi toda "asjade seis" - etendust. Mnjah.

Peaks veelkord minema. Aga kindlasti midagi muud vaatama.
 
mina valin ka rohelised! teeks nt eka ette suure plakati green power:)?!
 
to evert:
mulle tundus see show osa justkui osa sellest irooniast mis oli suunatud ühiskonna poole, seega tundus selles kontekstis normaalne. aga ega muidu mulle ka just väga selline ülemängimine ei meeldiks :)
 
Siinkohal ei võta ma sõna roheliste teemadel, vaid tõstaks esile just nimetatud näidendi näiteljatetööd ja võimekust! :D super!
 
vastuseks ristole

kliima soojenemine= inimteguri mõju + looduslik soojenemis\jahtumistsükkel. Kui viimase mõju välja jätta, siis ju ikkagi soojeneb. See oleks graafiku peal väga hästi seletatav. Fakt on see et kliima soojeneb, kui palju kummagi teguri mõju, seda ei olegi täpselt vaja teada. Kui inimesed toodaks vähem co2-te siis oleks mõju kliima soojenemisel positiivne ehk

On veel üks teooria mis väidab et kliima soojenemin ei ole otseselt seotud co2 tootmisega vaid väikeste osakeste atmosfääri paiskamisega (autod, tehased), mis siis tekitavad kasvuhooneefekti, ehk ei peegeldavad päikesekiiri maakerale tagasi, seega soojendades atmosfääri.

Kliima soojenemise mõju ei pruugi sugugi olla temp. tõus, kui golfi hoovus seisma jääb, tabab siinseid laiuskaarde hoopis temp. oluline langus. Elu on keeruline. :)
 
teistele ... aitäh. :)
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?