// -->

1.2.07

 

The expectation fulfilment theory of dreams


Talveöö unenägu
Üleeile sain huvitava unenäo osaliseks. Nii tugev elamus oli, et tunda andis terve päev otsa veel. Üldiselt juhtub harva, et ma hommikul mäletan, mida ma unes nägin - veel vähem juhtub sellisel moel, et annab pikemaks ajaks mõtlemisainet:) Eks vist unenäo sisule annab värvi eelneva päeva või lähimineviku mõtted ja jutud.
Tänane pildimaterjal on otseses seoses unenäomaterjaliga.
Aga soovitan wikipediast lugeda lähemalt unenägude lahkamise erinevate meetodite kohta :
http://en.wikipedia.org/wiki/Dream

Comments:
mul on päris tihti tugevad elamused. Vahel ei oska enam reaalsuse ja une vahele piiri tõmmata. Ja see on väga ohtlik :D
 
iseenesest on unemaailm isegi hea ju :P eriti siis kui mingi kohutav jama toimub ja siis suure kergendusega ärkad:P mudugi õnnelikuma asjaga võib jällegi pettumuse osaks saada :)
 
mulle meeldivad kõige rohkem suveunenäod keset kõige jubedamat talve!
ja eriti põnev on see unenägude vaheline värk, kus saab magava inimese käest igasugu infi välja pressida!

aga tegelt ma tahtsin öelda, et ilus pilt on!
 
muig, see väljapressimise teema on küll huvitav :D mingi ülekuulamise meetod võiks kohe olla, kus vahistatud pannakse magama ja une ajal siis akatakse uurima :P
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?