// -->

19.2.07

 

Soome vs. Austraalia



Tolbiac

Juhhaidii, Juuksuris oli jälle muhe üritus. Pildil olevad Veli, Samuli ja Janne (taganurgastrummar) on Soomepoisid, bändist nimega Tolbiac. Nende muusika oli võrdväärselt hea nende endi olemusega :P. Pärast kontserti õpetasime Samulile eesti keelt. Ta soovis teada kuidas öelda "I will piss your pants" ehk siis "Ma kusen sulle püksi". Ja nii ta siis rõõmsalt hüüdis üle Juuksuri "Ma kusen sulle pükso", või midagi sellist. Ühesõnaga ta tahtis WC-sse minna. Kindel on see, et sellist lauseühendit ma polnud varem kuulnudki.



Ze Zebras

Austraalased nii sügavalt mulle ei mõjunud kui suomalaiset. Kudagi liiga rahulik kukerpillikantri oli neil. Aga eks oli sealgi paar päris ead tera.

Hästi!:
http://orants.planet.ee/tolbiac_zebras/

Comments:
Mõlemad head bändid. Kuigi minu isiklik lemmik on Tolbiac...soome keeles loomulikult. Imemõnus muusika.
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?