// -->

5.3.07

 


Sandra

Ükspäev kimasin taksoga, mille sisse juht oli installeerinud dvd-mängija. Poole sõidust sai Sandra videosid jälgida ja siis meenus, et mul fotokotis The Kinife-i dvd (tnx Elina:D) ning peale ta läkski. Muhe taksojuht oli.
Paar aktuaalsemat sõna kah sekka. Eile olin valimiskomisjonis hääli lugemas, väga pikk päev oli. Öösel veel jälgisin viimaseid häälte laekumisi neti teel. Siim ja Mari-Liis jahutasid hoolega mu pessimismi noote, aga eks näis mis sellest valitsuse asjast saab. Ma ise muidugi soosiks Reform-IRL-Rohelised süsteemi.

Comments:
Mina olen selle koalitsiooni suhtes optimistlik!

Muuseas parim nali on ju see, et Palmaru olla kokku 138 häält saanud. Hea töö.
 
nu palmaru teema täitsa loogiline :P
koalitsiooni üle rõõmustab siis kui asi valmis :)
 
kellele sa ise oma hääle andsid
Mina andsin tuttavale sotile, kes oma sõnu ei jära
 
mina andsin rohelisele rokipeerule oma hääle:)
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?