// -->

13.4.09

 

Põlveoperatsioon = Kargud










Comments:
Oi Aron, head paranemist. 6 nädalat eks?
 
Tänud. jah 9 maini olen karkude peal.
 
jaja, võidupühal toimub pidulik karkude alt äralöömine, saluudi laskmine ja pudelist šampuse joomine.
 
Kullakesed aga kuidas jääb tartu (levi)muusikapäevadega? "noore Riho Sibula" monumendi avamisega?
See kõik on 1. mai kanti!
 
eks peab ikka osalema vist, raha läheb viimasel ajal kultuuri peale ikka hirmsat moodi
 
tähendab nüüd ma rääkisin kogematta mammu äkaunti alt, ursi, neid kontserte on seal muidu mitu erinevat, ma olen nende koduka kuskile ära kaotanud ja ei leidnud ka kohe.
 
mis mul on mingi äkkaunt, mille alt saab rääkida või?
 
www.musapaevad.ee

Oih jummel, kui kallis see pilet on! Kas me elame säästuajal või mitte. Praegu vaatasin, et kaks kontserti pasitavad väga head aga... piletihind peletab huvi vähemalt ühe vastu.
 
genau
frau
uhuu
 
Ma hoian ka, Aron, sulle pöialt. Et sa saaksid ikka omale nooremad põlved ja et tulevikus saaksime koos joosta mööda aasa ja et saaksime hüpata üle 1,7m kõrguste heinapallide!
Head paranemist ja kutsu grillima varsti, või tule ükspäev meile! Suvi on kohekohe käes (täna sadas tegelikult lund, aga noh, praktiliselt ei ole soojad ilmad veel kaugel)

Nii, ja et tulla postituse poindi juurde tagasi, siis ma sooviksin veelkord head paranemist!
Evert.
 
Postita kommentaar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?